Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

19 Mart 2015 Perşembe

ŞÜKÜRLER OLSUN





ŞÜKÜRLER OLSUN 

 Bana "AKIL" nimetini verip, SENi bulmamı nasip ettiğin için şükürler olsun

Müslüman bir ülkede doğmamı ve Efendimize sav ümmet olmamı nasip ettiğin için şükürler olsun

Kulağımı ezana, gönlümü namaza aşina kıldığın için şükürler olsun

 Baktığım her çiçekte, böcekte vs de SENi görmemi nasip ettiğin için şükürler olsun

Ağzımın tadı, gözümün ışığı, evimin huzuru olduğu için şükürler olsun

Tek bir kez bile olsa da ; ADIN anıldığında, gözüm aşkından yaşardığı için binlerce kez şükürler olsun

Alnım secdeye değdiği için şükürler olsun

Ellerimi açıp dua etmemi nasip ettiğin için şükürler olsun

 Aşk ve cinayet romanları yerine SENin kelamını okuyabildiğim için şükürler olsun

Verdiğin her nimete şükretmek zaten görevim. Bunu idrak edip Şükredebildiğim için şükürler olsun

Bin Şükür...
SGülümsememi bile sadaka saymışsın Rabbim!! SEN ne büyüksün!! Şükürler olsun

Benim şer gördüğüm şeyler hayrım olur. Hayır gördüklerim de şerrim. Ben bilemem SEN bilirsin. Verdiğine de vermediğine de şükürler olsun.

İnsanlara ettiğimiz teşekkürü bile şükür saydığın için şükürler olsun

Ne kadar günahkar olsam da affına ve SANA sığınabildiğim için sonsuz şükürler olsun

Beni sıkıntıda bırakmayıp, feraha erdirdiğin için şükürler olsun
Ayağıma batan dikeni bile günahlarıma kefaret sayarsın. Hamdü senalar olsun

Bana, SENin yolunda yoldaş olan dostlar nasib ettiğin için şükürler olsun

Adını anabildiğim ve anlatabildiğim için şükürler olsun

Çok Şükür...onsuz Şükür Olsun

Beni; SANA "kul" kıldığın için şükürler olsun. Beni şeytana, makama, paraya ve zamane putlarına kul etme RABBİM!!

Şükürsüz geçen her anıma tövbe ettim. Eski-yeni, geçmiş-gelecek, gizli-açık tüm günahlarım için tövbe ettim. Af dilerim RABBİM!!

Bu tövbeyi nasip ettiğin için de ŞÜKÜRLER OLSUN...


Şükrümüz bol...
İdrakımiz çok...
olsun...

Rabbim!! Efendimize olan salat ve selamlarımız; SENin razı olacağın kadar çok olsun....
hayirli cumalar

0 yorum: