Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

26 Ocak 2012 Perşembe

VE........ Mutluluk; küçük ayrıntılardan büyük keyif almakta.......




Mutluluk, beni AŞK’a çağıran, -Gel- diye fısıldayan kitabı 

bulmada. Oturdukça o anda, açtıkça

 sayfaları, an be an yükselen, coşkunluk ve taşkınlık 

hissetmek yürekte. Kuşların, ağaçların,

 rüzgarın, havanın şarkısına katılıp, aşkla cezbeye düşmekte 

mutluluk. Derdimin dermanı 

AŞK’a aşık olmada mutluluk!



Mutluluk; bir başka günde, bırakıp zihnimi ardımda, 


sadeleşmek ve hafiflemek suretiyle kendimi dinlemede. 

Derken gönül kapımdan içeri, edeple süzülen hallerle 


hallenmede mutluluk. Ve giderek kendimi de bırakmak 


ardımda ve -BİR- olmada mutluluk.....



Mutluluk; karışık biraz hüzünle. Az önce ruhumun 

ruhen kanatlandığı bu ağaç gölgesinde, şimdi cismimin

 cismen öte yakaya geçmesinde. Ve bir zamanın daha, 

eklenmiş olması geçmiş zamanın dehlizlerine. 

Bakarken bu görüntüye, içimden geçiyor şu cümle; 

henüz terkedilmiş banklar gibidir Sonbahar. Nedense?!






 Mutluluk; beni peyderpey güzele çeken tevafuklar 


silsilesinde. -İlmin isteyene verileceğine- dair en güzel


alameti yaşamakta mutluluk. Bunun benim başıma 


geliyor olmasına şaşırmak ve hayran kalmakta 

mutluluk.




Mutluluk; tevafuklar yağmuruna tutulduğum Mahlukat 


ilminde zirveye ulaştığım bu kitabın bana 


gönderilmesinde. Tarifsiz keyfe düşmekte bu sayede ve


 şükürler etmekte....






Teşekkürler.....


Gönül şehrimin........


Gönül doktoru.......


BİR TEBESSÜM DAHA SALDIM HAYATA.....




1 yorum:

Murat Mesut dedi ki...

Mutluluk; tevafuklar yağmuruna tutulduğum Mahlukat


ilminde zirveye ulaştığım bu kitabın bana


gönderilmesinde.