Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

20 Mart 2014 Perşembe

Eeeee,si Öyle Be Hayat... Senin İçinde Yuvarlanıp Gidiyoruz... Sayende Bazen Ağlıyor Bazen Gülüyoruz... Durup Durup Kendimize Sorular Soruyoruz , Cevabını Bilsekte Bilmemezliğe Veriyoruz.... Sen Nasılsın Be Hayat...? Varmı Bize Oynayacağın Yeni Bir Oyun....Varmı Bize Gösterecek Başka Bir Yolun... Yada Sen Söyle Ne Zaman Gelecek Senin Sonun . . . !








Suskunluğun Misafiri Olmaktan Haz Alıyor ''YÜREĞİM''... Musalla Taşındaki ''CESEDİN'' Suskunluğu Kadar Suskunum...
Konuşmalara ''KÜSTÜM'' Gemilerim Artık Kendime ''YOL''
Alıyor... Her Zaman Her Yerde Her İstenileni Anlatamıyorum... Kime...Neyi...Nasıl İspatlayacaksın... O Halde Suskunluğun Elini Tutuyorum... Merhem Tutmaz Öyle ''YARALARIM'' Var ki... ''KONUŞAMIYORUM İÇİME ATIP SUSUYORUM''...