Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

7 Ocak 2015 Çarşamba

Aze ; Gizli Bir Sevda Demek....








Sen hep uzakta kalacaksın ve ben sevgimle seyredeceğim aygın yüzünü

“ dilhun olurum yad-ı cemalinle senin ben../..çıkmaz gözümün nuru gözün didelerinden”


bu şarkı iyi geldi Aze, yanımızda misafir etsene..eski zamanlardan geliyor,
“ beni de alın ne olur koynunuza hatıralar../..dolanıp kalayım bir an boynunuza hatıralar..”


bu şarkı içli geldi Aze, acısını alsana...
..çok yıkılmış belli, ellerini tutsana..

“ ayrılık yarı ölmekmiş, o bir alevden gömlekmiş../..o alevin bağrımda yeri, ben böyle sensiz olurum deli../..nerdesin ey sevgili..! ”


bu şarkı bağrımı deldi Aze, diksene...yüreğimde delirdi özlem, onunla dertleşsene..

“içimde kim var bir bilebilsen../..sen seni bulursun kalbime girsen”


bu şarkı çok geldi Aze, yarısını alsana..başım dönüyor, yüzünde tutamıyorum..Bodrum’a yüreğimi sen anlatsana..

“ gözlerinin içine başka hayal girmesin../..bana ait çizgiler dikkat et silinmesin”


bu şarkı gözlerimi titretti Aze, sarılsana...biraz şefkat iyi gelir, saçlarımı okşasana

0 yorum: