Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

11 Ocak 2016 Pazartesi

Eksik Yanım

 

Benden başkası yok içimde 
onunda yarısı yok bende 
eksik yanım... 
bana neler anlatır neler 
estirir düşlerime rüzgar 
ama asıl 
anlatamadıklarında kopuyor fırtınalar 
ruhum 
sonsuz beyazlık 
sonsuz karanlık 
söyleyin 
söyleyin siz ne zaman öleceksiniz! 
ve ne zaman bitecek benimle hesabınız! 

yorgunum ve şimdilerde 
onurumun ağır yükünü taşıyorum sırtımda 
vargücümle 
dizlerimi sağlam tutuyorum 
başımı dik 
hani yıkılmadım, yıkılmıyorum, yıkılmayacağım 
diyordum ya 
yalan! 
yıkıklığımdır düşe ve sevdaya sarılan 
oysa 
inatla tutunduğum belki de hep tutunacağım 
düş de yalan 
sevda da yalan 

yalan olmayan 
yalnızlık, acılar, yokluk ve isyan 
işte bunlardır sus ve lal yapan dilimi 
işte bunlardır karanlığa boğan şiirlerimi 
işte bunlardır gazaba salan yüreğimi 
hüzün mü? 
zaten bunların toplamı eder 

eksik yanım 
seninle hesabım bitmedi daha 
arsızım 


0 yorum: