Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

23 Ocak 2017 Pazartesi

Boş bir gönül getirdim... Kabe sensin doldur sultanım...

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve iç mekan 

📿
- Çok özledik zât-ı şahanelerinizi... zîrâ fakirde muhabbetin kantarı bozuk, az veya orta sevemiyor...
- Öylesi iyidir.
- Seven hep vermek istiyor, size ne verebilirim diye düşünüyorum kaç zamandır... "hediyeleşiniz aranızdaki muhabbet artar" buyuran "gâye insan"ın buyruğunca...
- Azîz hazretleri hediyemi getirdin mi demiş hac dönüşü bir evlâdına, o da azize tesbih hediye etmiş.
- Hiç esmanın sahibine, alemi tane tane sayana, tesbih verilir mi?
- Boş bir gönül getirdim... Kabe sensin doldur sultanım deyiverse kurtarırdı.

BENİM DEDİĞİM NE VAR
TA BAŞTAN SENİNDİ YAR
GÖNLÜMDEKİ ÂH U ZÂR
VERDİM GİTTİ SENİNDİR 
BU VARLIĞIN HİÇİNİ
ALDIM ATTIM NİÇİNİ
DÜŞÜRDÜM BİRE BİNİ
VERDİM GİTTİ SENİNDİR
📿
[UMUTREHBERİ KİTABI'NDAN]


0 yorum: