Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

31 Mart 2017 Cuma

ŞÜKÜRLER OLSUN ..

👉ŞÜKÜRLER OLSUN 

(Çoook  güzel bir şükür duasıyla sizleri başbaşa bırakıyorum .)

YA RABBİ!
 Bana "AKIL" nimetini verip,
👉 SENi bulmamı nasip ettiğin için 
 🌺şükürler olsun🌺

Müslüman bir ülkede doğmamı
👉 ve Efendimize sav ümmet olmamı nasip ettiğin için 
  🌺şükürler olsun🌺

Kulağımı ezana ,
 gönlümü namaza aşina kıldığın için
 🌺şükürler olsun🌺

Baktığım her çiçekte, böcekte vs de
👉 SENi görmemi nasip ettiğin için 
  🌺şükürler olsun🌺

Ağzımın tadı,
 gözümün ışığı,
 evimin huzuru olduğu için 
  ☘şükürler olsun☘

Tek bir kez bile olsa da ; 👉ADIN anıldığında,
gözüm aşkından yaşardığı için binlerce kez 
☘şükürler olsun☘

Alnım secdeye değdiği için
☘şükürler olsun☘

 Ellerimi açıp dua etmemi nasip ettiğin için 
 ☘şükürler olsun☘

👉SENin kelamını
 okuyabildiğim için
 🌻 şükürler olsun🌻

👉Verdiğin her nimete şükretmek zaten görevim.
 Bunu idrak edip Şükredebildiğim için
 🌻şükürler olsun🌻

 Gülümsememi bile sadaka saymışsın Rabbim!!
👉 SEN ne büyüksün🌻Şükürler olsun🌻

Benim şer gördüğüm şeyler hayrım olur.
Hayır gördüklerim de şerrim.. Ben bilemem
👉 SEN bilirsin. 
Verdiğine de vermediğine de
 🌻 şükürler olsun🌻

İnsanlara ettiğimiz teşekkürü bile 
şükür saydığın için
🌷şükürler olsun🌷

 Ne kadar günahkar olsam da 
affına 
👉ve SANA sığınabildiğim için olsun
🌷şükürler olsun🌷

Beni sıkıntıda bırakmayıp, 
feraha erdirdiğin için 
🌷şükürler olsun🌷

Ayağıma  batan dikeni bile günahlarıma kefaret sayarsın.
🌷Hamdü senalar olsun🌷

Bana,
👉 SENin yolunda yoldaş olan dostlar nasib ettiğin için
 🌷şükürler olsun 🌷

Adını anabildiğim
ve anlatabildiğim için 
🌷şükürler olsun   🌷
Çok Şükür...
  Bin Şükür...
🔺Sonsuz Şükür Olsun🔺

Beni; 👉 SANA "kul" kıldığın için şükürler olsun. 

Beni 
🔹şeytana, 
🔹makama, 
🔹paraya
🔹 ve zamane putlarına kul etme RABBİM!!

Şükürsüz geçen her anıma tövbe ettim.
🔺 Eski-yeni, 
🔺geçmiş-gelecek,
🔺 gizli-açık tüm günahlarım için tövbe ettim.. Af dilerim RABBİM!!

Bu tövbeyi nasip ettiğin için de 
🔺ŞÜKÜRLER OLSUN🔺

🔺Şükrümüz bol...
🔹İdrakımiz çok...
🔺olsun...

👉Rabbim!! 
👉Efendimize olan salat ve selamlarımız;
👉 SENin razı olacağın kadar çok olsun.....                                     🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

0 yorum: