Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

17 Nisan 2012 Salı

Mimlendim okuyanı mimledim:)))




1) Kendini nasıl hissediyorsun ?


Çok yorgun...


2)Reenkarnasyon gerçek olsa, bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin ?

Kurbanlık Koç olmak..:)


3) Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni?

Cemal SAFİ'nin Tek Hece şiirini çok sevdiğim dizeleri;

Kimsesizim, hısmımda yok hasmımda, 
Görünmezim, cismimde yok resmimde, 
Dil üzmezim, tek hece var ismimde, 
Barınağım gönül denen yer benim... 

Benim adım aşk. 

4) Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin (ve favori repliği) ?

Pazar günü izlediğim 3d TİTANİC'den ; 
  rose:
  -O büyük gemiden atlamak üzeredir...
  jace:
 - Atlarsan atlarım...



ikisi de denizde ve donmak üzereler.
JACK:Sen sıcak yatağında yaşlı bir kadın olarak ölüceksin Rose,şimdi değil,bu gece değil,burda değil !!! Bana söz ver!!! 

5) En sevdiğin "The Smiths" şarkısı hangisi?

The Smiths grubunu tanımıyorum şarkısınıda tesadüf dinledimmi onuda hatırlamıyorum:))))
Son zamanlarda Türk sanatçıların şarkıları çok hoş. Dilime takılan Rafet El 

Roman yanımda kal,Sezen Aksu Unuttunmu beni ,,,daha çok varda bukadarı yeterlidir sanırım.


Nursalkımım teşekkürler arkadaşım,yazılarında süper ellerine yüreğine sağlık....

Arkadaşlar beni mimlediyseniz ve ben hala yapmadıysam ya görmemişimdir yada tembelliğimdendir....mimleyen arkadaşlarım şimdiden sizlerden özür diliyorum sevgiler♥


OKUYAN HERKES MİMLENDİ:)))ONA GÖRE ARTIK

0 yorum: