Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

17 Nisan 2012 Salı

OTURUP AĞLADIM




 Yorgun masayla, kırık sandalye
 solgun bekleyişte kır kahvesi.
 Ezilir sonbahar renginden
 bastığım yapraklar kahve telvesi


 Sinsi bir rüzgar, öten tek ,tük serçe,
 fısıldıyor kulağımda hüzzam nağmesi.
 Gül soldu, bülbül gitti -har'ın kavgası bitti-derken
 içimde bir tütsü kokar ki
 Bilmem bu neyin nesi
 Kimbilir daralan zamanların
koşarken ürperen nefesi.


 Hissediyorum
ensemde titriyor yapraklarla hazan


 Küsmek olmaz talihe
 vermediğini almayacak kadar adil yine
 Öylesine ıssız bu sonsuzluğun yolu
 bir hücre tümüyle canlıyı belirliyen.
 Tüm canlı ki bu yolda hücreye giden...
 O yorgun masada pazıldan bir oyuncak
 yaşamın sarışın parçaları hazan


 Bir varmış bir yokmuş 
son parça da yerine konulunca olacak.
 Gözlerimle asıp aklımı ufuklara
sözleri rüzgara bağladım.


 Öte ucunda ben o sözlerin
oturup salya sümük ağladım...


sırrı sarıışık

0 yorum: