Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

30 Ekim 2013 Çarşamba

Ezan çiçekleri....

  



  

Sen benim ikinci doğum günümsün;
Gençliğim maziye göçerken geldin
Sen benim geciken şanslı yönümsün;
Son fırsat elimden kaçarken geldin,
Ezan çiçekleri açarken geldin.

Gün gurup ederken bir akşamüstü,
Gözlerin gönlümün yolunu kesti
Bahçemde mutluluk rüzgârı esti;
Sen bana iş işten geçerken geldin
Ezan çiçekleri açarken geldin.

Görevi devredip ihtiyar aya,
Elveda diyordu güneş dünyaya
Ne akşamsefası ne sarı fulya
Son fırsat elimden kaçarken geldin
Ezan çiçekleri açarken geldin.

Sıradan sözlere eyleme meyil
Sen bana kulak ver, sen bana eğil
Açelya, begonya, sardunya değil
Sen bana iş işten geçerken geldin
Ezan çiçekleri açarken geldin.

Eski bir sevdanın ince ağrısı,
Aşkınla tedavi gördü doğrusu
Duyuldu akşamın namaz çağrısı,
Son fırsat elimden kaçarken geldin
Ezan çiçekleri açarken geldin.

Gün battı batacak hafif rahmet var,
Gözüme gürünen bir alamet var,
Bu aşkta bir hikmet, bir keramet var,
Sen bana iş işten geçerken geldin,
Son fırsat elimden kaçarken geldin,
Ezan çiçekleri açarken geldin...



CEMÂL SÂFÎ....