Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

10 Kasım 2016 Perşembe

- Çok sıkıldım...




- Çok sıkıldım... Bulamayacağım bir şeyi daima arıyor gibiyim. Nedir beni mesut edecek, ne gibi bir şeydir, onu da bilmiyorum... ⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
- Modern dünya, çeşit çeşit avuntu ve teselliyi hep "neyi araman gerektiğini unut" diye cicili bicili ambalajlarda sana sunup duruyor da ondan. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
- Aslında zevk de almıyor değilim. ⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
- Zevk ve konfor ayılması olan lezzetlerdir. Oysa sonlu şeyler insanı mutlu etmeye, ona huzur vermeye yetmez. Şurdan başlayalım: İnsanda var olan sonsuzluk duygusu gökyüzü, çöl ve denizi seyretme ihtiyacı hâsıl eder. ⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
- En son, acele etmeden, hayret içerisinde, gökyüzünü ne zaman seyrettim hatırlamıyorum bile... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

- Bu seyrin ucunu mutlaka sağlam bir yere bağla ama... ve sonra unutma: Allah'la bağlantısız her şey tüketilir; tüketilen her şey sıkıcıdır. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 

[UMUTREHBERİ KİTABI'NDAN]


0 yorum: