Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

10 Kasım 2016 Perşembe

Elif, lâm, mîm Kitâbu'l hakîm İşte o benim ... der gönül! ✨

 
Mum kendi sûretini etrafında gördüğü herşeyle iyi ve kötü olarak ayırmaya başlar. Oysaki bilmez üstündeki nurdan dolayı ortadaki herşeyin (eşyanın) zahire çıktığını, herşeyin kendinden dolayı ortaya çıktığını.

Mum kendinde yanan nuru fark etmiş olsa odadaki tüm eşyanın kendinden olduğunu görür ve kendi vucudunun mum ile sınırlı olmadığını da fark eder... Mum söndüğünde odadaki herşey de yok olur.

Ölmeden önce ölen kendindeki bu nuru fark edebiliyor ise işte ona YOK olmakta yoktur. O her dâim diri kalır.

İşte o zaman o nur sönmez çünkü o nurun kendisi olduğunu fark edene ZAN perdesi yoktur. "Gördüğün tüm alem(eşya) benim şuurumdan dışarıya zahire sûretlenen benim esmâlarımdandır"
"Tüm alem benim vücûdumdandır"
"Allah Hakk'ı ile halk eder"
"Allah BEN'den aleme yansır"
"Demekki külli kâinat benim"

Elif, lâm, mîm
Kitâbu'l hakîm
İşte o benim
... der gönül! 

Hazreti Pir-i Destgîr-i Münîr Cenâb-ı Mevlânâ Celâleddîn Rûmi k.s. (Ruhâniyetine selâm olsun)

2 yorum:

Uykucu dedi ki...

çok etkileyiciydi... teşekkürler paylaşım için :)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Ben teşekkür ederim Uykucum :) okuyan gözlerine,hisseden yüreğine sağlık sevgiler ♥