Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

1 Aralık 2016 Perşembe

Samimi bir dua, Allah ile konuşmakmış meğer...

babaannem derdiki ile ilgili görsel sonucu   

Çok yalnızım.
- Ben ki sana çok yakınım [2:186] - Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke ben de sana yakın olabilseydim.
- Rabbini, sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret. Gaflete kapılanlardan olma. [7:205] - Bu da senin yardımını ister!
- Sabır ve salât ile Allah'tan yardım isteyin. [2:45] ... Mü'minlere yardım etmek de bize düşer. [30:47] - Bunca günah yükü ile huzurda durmak ne güç.
- Allah’ın sizi bağışlamasını istemez misiniz? Allah çok bağışlayıcı, engin merhamet sahibidir. [24:22] - Tabii ki, beni affetmen için neler vermezdim
- Öyle ise O’ndan bağışlanma dileyin; sonra da O’na tövbe edin. Şüphesiz Rabbim yakındır ve dualara cevap verendir. [11:61] - Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?
- Allah'ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini ve Allah'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâlâ bilmezler mi? [9:104] - Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.
- O, kullarından tövbeyi kabul eden, kötülükleri bağışlayan ve yaptıklarınızı bilendir. [42:25] - Bunca günahım var, hangisinin tövbesini yapayım?
- Ey kendi aleyhlerine aşırıya giden kullarım! Allah'ın rahmetinden ümit kesmeyin. Şüphesiz Allah BÜTÜN günâhları bağışlar. Çünkü O, çok bağışlayıcı, çok merhamet sahibidir. [39:53] - Yani yine gelsem yine bağışlar mısın beni?
- Zaten Allah'tan başka kim günahları affedebilir? [3:135] - Ne kadar da güzelsin Allah’ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, seni çok seviyorum.
- Şüphesiz ki Allah çokça tövbe edenleri ve çokça temizlenenleri sever [2:222] - İlâhım ve Rabbim benim senden başka kimim var
...
- Allah kuluna yetmez mi? [39:36] ✨

Kendi kendime dedim: Allah’ım seni çok seviyorum... Hissettim ki Sen el-evvel olansın. Nasıl ki yağmur yücelerden yağar, senin beni vâr etmen, sevmen, söyletmen daha öncedir.

Samimi bir dua, Allah ile konuşmakmış meğer...




0 yorum: