Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

15 Temmuz 2014 Salı

Farkında olduğum için var oldunuz, Vazgeçtiğim için bugün yoksunuz..

Fotoğraf: Benim hayatımı yargılamadan önce, *
Benim ayakkabılarımı giy*
ve*
Benim geçtiğim yollardan, sokaklardan, dağ ve ovalardan geç.*
*Hüznü, acıyı ve neşeyi tat.*
*Benim geçtiğim senelerden geç, benim takıldığım taşlara takıl.*
*Yeniden ayağa kalk*
*ve *
*Aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi.*
*Ancak ondan sonra, beni yargılayabilirsin..*
*Geçer dediklerimi geçirdim, biter dediklerimi bitirdim.*
*Nefret ettiklerimi sildim, Artık yeter dedim.*
*Geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın o yüzden bana.*
*Farkında olduğum için var oldunuz, Vazgeçtiğim için bugün yoksunuz.."*

-HZ.MEVLANA- 



Benim hayatımı yargılamadan önce,

Benim ayakkabılarımı giy

ve

Benim geçtiğim yollardan, sokaklardan, dağ ve ovalardan

 geç.

Hüznü, acıyı ve neşeyi tat.

Benim geçtiğim senelerden geç, benim takıldığım taşlara

 takıl.

Yeniden ayağa kalk

ve 

Aynı yolu tekrar git, benim gittiğim gibi.

Ancak ondan sonra, beni yargılayabilirsin..

Geçer dediklerimi geçirdim, biter dediklerimi bitirdim.

Nefret ettiklerimi sildim, Artık yeter dedim.

Geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın o yüzden

 bana.

Farkında olduğum için var oldunuz, Vazgeçtiğim için bugün

 yoksunuz..

-HZ.MEVLANA-

0 yorum: