Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

13 Ekim 2014 Pazartesi

AŞK KALEME DEĞİNCE - XVIII ♥















Yalnızlığa methiye düzdüğün isyan karası gecelerde dahi terketmeyecek sevdam seni. Ki sen bile bırakmışken seni. Bağdas kurup oturacağım hayallerinin orta yerine.


Davetsiz kurulacağım gönül sofrana. Mısralar yudumlayacağım avuç avuç. Kovsan da gitmeyeceğim rüyalarından.



Sen bana yasak.... 

Ben sana tutsak... 
Yanlış zaman 
Ve mekanların
Sevda kelimesi sen 
Beste beste 
Türkülerimin hecesi sen 
Sen kutup yıldızı 
Sen gönül hırsızı 
Sen en güzel sevda fırtınası..



Güneş olup doğacağım gecelerine. Aydınlatmadık tek bir nokta bırakmayacağım gönlünde.  Renkli bir gölge olup ardın sıra düşeceğim yollara.  Karlı kış günlerinde tutup saçlarından baharlar getireceğim sana.



Kaf Dağı'nın ardına  gitsen, Zümrüt-ü Anka olup geleceğim peşinden. Kurtulamayacaksın sevdamdan.



Sen mevsim ol ben baharın olacağım. Yağmur olup damla damla camlarına vuracağım.



Buğulu gözlerle izleyeceksin beni.  Bir şeyler düğümlenecek boğazına.

Kimi zaman romantik bir şarkının nağmelerinde bulacaksın beni, kimi zaman okuduğun bir kitabin tozlu sayfaları arasında.



Ama hiç bir zaman arama ihtiyacı hissetmeyeceksin, hep yanında  olacağım.



Çünkü ben, buğulu gözlerinin hapsinde, müebbet muhabbete mahkum bir forsayım. 



Düşüncelerim prangalı, 

Duygularımda demir bilezik.. 
Aklim firari, 
Fikrim firari.. 
Yüreğim 
Tutsağı yüreğinin



...



Ben ki suyu ıslattım

Ateşi yaktım
Hatırla yâr
Mevsim ilkbahardı
Yağmurun ıslattığı
Bir Mayıs sabahı
Zaman durdu..( 01.05.1989 )

0 yorum: