Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

20 Ekim 2014 Pazartesi

iŞTE BEN...


İşte Ben 

Ben alışılmamış bir insanım biliyorum 
Bir karanlıktır ben de pırıl pırıl zamanlar 
Mağrur kalbim her yerde asi ve yalnız 
Neyleyim umduğum gibi çıkmadı insanlar. 
Herkes bir şey aldı götürdü benden 
Dağıttım kaç yıl sevgilerimi cömertcesine 
Gözlerim bir vefa arar, arar da bulamaz 
Nicedir hasret kulaklarım bir dost sesine 
Bilirim, çoğu gün hüzünlüdür bakışlarım 
İçimde biri ağlar güldüğüm zaman bile 
Gömerken kalbime bütün arzularımı 
Yanarım yaşanmamış anıların özlemiyle 
Sevdiğim mahzun şarkılardır, hüzünlü resimler 
Garip akşamlarda yaşadığımı anlarım 
Çevremde kim varsa konuşur durmadan 
Ben hep bir heykel asaletiyle susarım. 
Gecenin bir yerinde teselliler biter de 
Dağıtır saçlarımı onun güzel elleri 
Kokusu rengi kalır ellerinin gecelerde 
Doğan gün uzaklardan getirir sevdiğimi ...
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

Emerald Occasions

0 yorum: