Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

3 Ekim 2014 Cuma

"Ben bir gizli hazine idim. Bilinmeyi istedim"


Hz. Mevlâna Celaleddin-i Rumî @hz.mevlana Instagram photos | Websta (Webstagram)



Bu yaradılışın bu kainatın temel taşların'da vardır Aşk.

"Ben bir gizli hazine idim. Bilinmeyi istedim"

Bu fıtrat üzerine bütün aşıklara sesleniyorum. Aşkınız ziyade olsun efendim

Ötenaziyi ısrarla isteyen yatağa mahkum felçli bir hasta gibi karamsarlığın en dibindeyim, aslında zamanın ötesinde yaşayan dün'ü ve yarın'ı olmayan bu adam ne anlatabilir'ki Aşk hakkında

Zira madde'nin manaya hakim olduğunda ölmüştüm, yıkamış kefenlemişlerdi koymuşlardı musallaya
Hoca geçti başa"Aşk kişi niyetine Allahu-ekber" kıldırdı namazımı ve bir ömür böyle bitti
Ancak toprak altında hizalanmış kaç aşık diridir biliyormusunuz, kaçının aşk'ı hala eritir.. kalanları bitirir.
Aşığın halinden hal ehli anlarmış tefekkür denizinde gemi yüzdüren hal ehli..
Aşk her bedende ve ruh'da anlam bulmuyor ve belki banada yakışmıyordu, ancak bazen ağlatıp bazen güldüren duygularım vardı benim.
Son günlerde gözden dökülenler değil, dilden dökülenler yanaklarımı ıslatır olmuştu. Bazen diz çöküp yaradana dua ediyordum. "Allah'ım şu satırların arasına sakla kaybet beni susmuş ve susacakların, sevmiş ve seveceklerin, yanmış ve yanacakların aşkına"

Belkide söyleyenler'den ve dinleyenlerden çok susanlar ve aşka susamış olanlar anlıyordur beni.
Bir gül bahçesinde dikenlerden sıyırıp sözler derlmeye geldiğimi, cümleleri bir tarafa bırakıp harf harf, virgül virgül, anlatmaya geldiğimi.. Aklımın erdiğince, dilimin döndüğünce

Bu mahalde efsun oldumu sevdanın adı; padişah köle olur.. Sukut altınken.. söz elmas olur.. Hangi zümrüt, yakut, pırlanta bir sevdanın hazinesinden daha değerlidir ki
Hayat Aşk'lar ve Hisler kadar önemli değildir. Hayat hepten değil, belki hiçten değerlidir.
His'sin kılıcı kınından çıkıp sevdanın boynuna geçince. belki bela olur
Lakin şu alemde gıpta edilecek tek bela vardır o'da aşk belasıdır.Sizce'de öyle değilmi..
 Bu bela'ya uğramanız dileğiyle)

Aşkın kıblesinde rukuya giderken bir düşünün ve benim yapamadığımı yapın, sevdiğinizin kalbine ulaşmak için kaç mühür kırmanız gerekiyorsa kırın. Yoksa hayatınız kangren olur ve avuçlarınızın arasından akıp gider. ve sonunda büyüklerin sözlerine mahzar olursunuz:

Arş mihrabımız yıkılmış Arz minberimiz sökülmüş..
Bir say yedi savt.. Gam kabesine içli bir feryâd..
(alıntı)

AŞK

0 yorum: