Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Cemre bakışlıma... ♥

Ertesi gün Gevher Hatun'dan cevap gelir...


 

Cemre bakışlıma... ♥
Bakışlarına hasret kaldım, uzak diyarlarda ruhunu soluduğum Aşk-ı sevdam. Ruhuma gel, yanaş bak usul usul, nefesini nefesim duysun. Yoksun. Sevda da yok ortalıkta. Aşk var; Sevda olmasa da sevda var. Suyuna can verip damarlarımı dirilten; cansız toprağın kucağında tohumuma can veren ve sevdamı bana bağlı kılan Yaradan, ruhuma can verip sevdaya bağışladığın an bittim , yeniden doğdum da sevdamın gözlerinde dirildim. Emelimi onda buldum, sevdayı sevdanda gördüm. Taş üstünde taş, baş üstünde baş kalmamacasına ezelden ebede ferman ferman yazılmış bahtsız ruhumun mücerret rüyası, gönlümün sevda-yı gülü...

Kimseler bilmez, kimseler görmez bizi. Aşka değer bir aşk mıdır beni benden alan, yoksa cihanda görülmeyen seslerin muhteşem ahengi midir kalpte yanan? Sana dair ne varsa, ben hepsini aşk bildim. Sevda bildim. Seni sen bildim de sevdayı sana bildim.

Aşka sen diye bakmadıktan sonra ben aşkı neyleyim? Seni ruhuma cemre diye damlatmadıktan sonra ben bu bedende neyleyim?

AŞK da SEN!.., Hasret de SEN!.., Ben de SEN!....♥



(Mevlana’nın eşi Gevher Hatun’un Mevlana’nın mektubuna verdiği cevap…)

Sinan Yağmur -Aşkın Gözyaşları-Hz Mevlana kitabından alıntıdır…