Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

14 Mayıs 2012 Pazartesi

BİR KULUNU ÇOK SEVDİM YANLIZCA" O" YARATTI DİYE..!




BİR KULUNU ÇOK SEVDİM YANLIZCA" O" YARATTI DİYE..!


Yusufum bildim seni,ilk görüşte aklıma kazıdım


suretini,tanıdıkça daha çok sevdim yüreğini...Yusuf


yüzlüm... Yüce yaradan senin aşkını gönlüme


koydu,bu aşkı onurla taşımak boynumun


borcuydu...Şimdi nereden başlasam derdimi


paylaşmaya,kelime haznem kâfi gelir mi seni


anlatmaya?...Aşkın yakar bedenimi,küle çevirir


kalbimi,yine de şikayet edemem ben sana,şikayet


edemem yaradana...Sevgilinin yokluğuda mutluluk


verir miydi insana?...Aşkının acısıda aslında bir


sevinçti bana,sen içimdeydin,yüreğimin en ücra


köşesinde.Bedenin benimle birlikte değildi;ama ruhun


hep benimleydi...Seni yaşıyordum her anımda,bazen


bakıp aynaya hayaline göz kırpıyor bir buse


konduruyordum yanaklarına...Adını her andığımda


tebessüm oluşuyordu yüzümde,gülmek yakışıyordu


bana,öyle derdin...Seni her düşündüğümde sıcacık


oluyordu ellerim,avuçlarım terliyordu seni gördüğüm o


ilk günün heyecanı gibi...Sevgili... Seninle böyle


birbirimizden habersiz yaşamayıda seviyorum


ben.Kimse 'vazgeç artık' demesin bana,sen deme, ki


sen vazgeçilmezimken "benden vaz geç unut beni"


deme....O ki yoktan var eden,O ki kudretin tek


ismi,adaletin,merhametin sahibi...O ;kulundan


vazgeçmeyen ilâh...Dur bir düşün sevgili ve de ki


'bismillah'...




Allah vazgeçmezken kulundan;ben bir kulum nasıl,


hangi cürretle vaz geçerim Yusuf yüzlü kuldan?...


İ.A.S