Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

26 Eylül 2014 Cuma

AŞK KALEME DEĞİNCE - XVI ♥





duygusal resimli sözler - Google'da Ara







Cama çarpıp dağılan yağmur damlacıklarında gözlerim. Umarsızca bakınıyorum.  Bedenim çivilenmiş adeta koltuğa. Parmağımı oynatmak ve hatta gözümü bile kırpmak istemiyorum. Sanki karanlığın arasından sıyrılıp gelivereceksin.



Aklımdan, yüreğimden ne çok şey geçiyor bir bilsen.

Düzensiz bir şekilde bir biri ardına oynatılan kısa filmler festivali var sanki zihnimde. Kâh beynimin en kuytu yollarında yürüyor ürperiyorum, kâh kalemimle,kağıdımla dertleşiyorum.


Nedense hep o türkü var aklımda:

"Acele etme gönül sonunu bekle,

Bakarsın bu devran ne yana döner"


Düşüncelerin anaforunda boğuluyorum. En militan uykular dadanıyor gözlerime.  Bir adım ötesi uyku.

Ben araftayım..

Düşünüyorum da; güçleri eşit olmayan iki ordunun savaş meydanında karşılaşması gibiydi seninle tanışmamız. Silahsız ve savunmasızdım. Seninse etkileyici kahredici sözlerin.

Geldin ve tüm hücrelerimi işgal ettin.  Karşı koymadım. Gönüllü bir esaretti benimki.

Her savaşçı ve her muzaffer komutan gibi istediğin zaman geldin, dilediğince dolaştın. Kendi kararınla, kendi iradenle, sormadan gelip işgal ettiğin bu yürekten, yine sormadan çekip gitmek istedin gittin.

Gittin

Gittin ya

Keşke  giderken

Son bir kez baksaydın

Bu şehri

Baştan sona  yaksaydın

Ve keşke

Alsaydın seni

Beni bana bıraksaydın

Biliyorsun ateşe beni

Sözlerin saldı

Yüreğimde yürek değil

Ayak izlerin kaldı

...


Sahi ne diyordu o şair:


Göreceğin bir boş kafes

Beden ölmüş, çıkmış nefes

Nerde o can, nerde o ses

Gelsen de bir, gelmesen de...

Ve yine o türkü..

Pimi çekilmiş bir el bombası gibi parçalanıyor yüreğimin çeperlerinde...


Acele etme gönül sonunu bekle
Bakarsın bu devran ne yana döner
Mazilere dalıp ali üzülme sen de
Bakarsın bu devran ne yana döner

Bülbüller sustu mu kargalar öter
Makamdan bilmeze o bile yeter
Bu karlar da yağar bu kış da biter
Bakarsın bu devran ne yana döner

Yorulmuş kemanım menzile yetmez
Buruk çalmayınan bir adım gitmez
Kara kış kapatır el ayak tutmaz
Bakarsın bu devran ne yana döner

Kızıltuğum vefa olur mu elden
içme suyu olmaz bulanık selden
Seni unutanlar hatırlar birden
Bakarsın bu devran ne yana döner



HAZAN MEVSİMİNDE 


0 yorum: