Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

30 Eylül 2014 Salı

Uslanma hiç hep deli kal..Büyüme sakın çocuk kal...(◕‿◕✿)





Bazen çocukluk anılarıma gidiyorum,çok özlediğim keşke hep o zamanda kalmayı istediğim yıllar.Aslında öyle şatafatlı bir yaşam değil di ama özdendi,candandı.Çocukken oturduğum yer şehirde olmasına rağmen köy gibiydi.Komşular sıcaktı,yuvalar çocuk neşesi ,yaramazlığıyla ,kahkalarıyla şenlenirdi.Akşamları yemek sonrası çay festivali olur ,komşular gelir sohbetler demin dibine vururdu.Ben çok keyif alırdım büyüklerin hikayelerinden,yaşamlarından anlattıkları belkide beni hamur gibi yoğuruyor ve o hayatlarla,hikayelerle pişiriyordu.Hem yaramaz bir kız çocuğuydum hemde olgun bir bayan nedense hep iki kişilik vardı içimde belkide doğduğum aydan dolayıydı evet evet ben ikizlerim :D bu yüzden bir yanım şımarık kız çocuğu bir yanım hüzünü ,hazanı barındıran olgun bir kadın...Ama ben her ikisinide seviyorum.Belki bu yüzdendir  hayata iki yönlü bakışım. ...Yahu ben çocukluğumu anlatıyordum nerde kaldım evet evet o yaramaz kız çocuğu ağaçlardan aşağı inmeyen ,ağaş dallarında sanki akrobasi yapan bazen düşüp yere çakılan o yaramaz kız çocuğu ...Bilmem içinizde yapan oldumu hiç bahçede bir poşetin üstüne ekmek koyup annemin bulaşık leğeniyle kuş yakalamaya çalışan ben ve kardeşim.Ama hiç bir zaman yakalayamayan ...ne olurdu yakalasaydım onu koynumda beslerdim evet evet işte buydu isteğim..Akşam babamın gelişini beklerken yaramazlıktan bir harab düşmüş televizyon karşısında sızan ben ...En çok babamla film izlemeyi severdim.Kovboy,Amerikan ve yerli Türk filmleri...Türk filmleri duygusal yanımı tamamlıyordu diğerleri ise hayat ve hayal dünyamı genişletiyordu.Soğuk kış günlerinde soba üstünde kestanede ne güzel giderdi film izlerken :D ...helede benim sobanın arkasındaki minderlerden yapmış olduğum köşe ohhhh keyfime diyecek yoktu.Ah anılar ah çocukluğum neler neler yaşadık ,neler neler gördük hani bazen düşünüyorumda dünyaya geldiğim dönem bence iyikide gelmişim dediğim dönem işte ...neyse nerden geldim sohbete  işte öyle (✿◠‿◠)Hazan Mevsiminde 

Bu arada en sevdiğim kovboy filmi İyi,kötü,çirkin ;) 

0 yorum: