Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

30 Eylül 2014 Salı

Bir de sen geldin üstüne.

 



Dağılmışım yine

Elim kolum, her yer yara bere içinde
Çizilmiş tüm damarlarım 
Aklın hayalin almayacak şekilde 
Bir de sen geldin üstüne , gelme ...

Toparlanmaya çalışıyorum 
Ağır darbeler yaşadım, kimseye çaktırmıyorum 
O kadar tazeydi ki yaralarım 
Akan kan'a mani olamadım 
Bir de sen geldin üstüne, öylece kaldım... 

Tüm gücüm alınmış gibiydi 
Ruhum çekilmiş, bedenim son demlerindeydi 
Bazen sözler, bıçaktan keskin olur ya hani 
O sözlerle dövüldüm sanki 
Bir de sen geldin üstüne, ağırlık çöktü nefesime... 

Çaresizliği, çaresizken anladım 
Silahı doldurdum, kurşunu sıkamadım 
Küfür ettim ama duyuramadım 
Vicdanımı rahatlatmak istedim de 
Bir de sen geldin üstüne, yapamadım... 

 Mehmet BÜYÜKDAĞ

0 yorum: