Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

13 Mayıs 2014 Salı

Biraz tebessüm :))))


Üniversitede okuyan bir
öğrenci yıl sonu sınavlarına girmiş ve
arkadaşına: - Ben memleketime gidiyorum, sınavlar belli
olduktan sonra bana sonuçları
bildir, ancak telefona ben çıkarsam bana
söylersin. Telefona Babam çıkarsa eğer, __ bir tane
zayıfım olursa Ebubekir’ in selâmı var,dersin.
__ İki zayıf imkansız da eğer olursa Ebubekir’ in
Ömer’ in selâmı var, dersin.
__ Üç zayıf hiç olmaz da eğer olursa Ebubekir’
in, Ömer’ in, Osman’ ın selâmı var dersin. __ Dört zayıf imkansız da eğer olursa, Ebubekir’
in, Ömer’ in, Osman’ ın, Ali’ nin selâmı var
dersin, şeklinde konuşup memleketine gelir. Bir zaman
sonra sınavlar belli olur, arkadaşı sınav
sonuçlarını bildirmek için telefona sarılır,
telefona öğrencinin Babası çıkar. - "Amca, oğlunuza söyleyin, Ümmet-i
Muhammedin selâmı var" ✿⊱╮