Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Mutluluğun resmi :) Hayırlı haftalar ♥

  




çocuktum ben
hayallerim vardı minik ellerimde biriktirdigim
Pencerelerim vardı dünyaya binbir yerden baktığım
Çocuktum
korkularım
gülüşlerim vardı;
hüzün görmemiş gülüşlerim.
Ve henüz ışığı sönmemiş gözlerim.
yüreğim vardı sol yanımda,henüz acı seline kapılmamış..
kış nedir bilmeyen baharlarım vardı bağrım da saklı...
Tatlı rüzgarlarım vardı yüzüme öpücükler kondurup da geçen.
Ve ben küçüktüm...
Saklamazdım gözyaşlarımı...Kimsenin ne düşüneceğini bilmeden.
Ve kahkahalar atardım hiç utanmadan...
Ve ben küçüktüm...
Düştüğümde elimden tutardı annem..
Şimdi ise....
Ben yine çocuğum..
Hayallerim olmasa da minik ellerimde,pencerelerim kapansa da bir bir yüzüme...
Gülüşlerime hüzün perdeleri çekilse de,
Ben yine çocuğum..
Korkularım artık korkutmasa da,
yüreğim acı seline kapılmış olsa da...
Ben hala çocuğum...
biliyorum...
Hala saklamıyorum gözyaşlarımı...Sak-la-ya-mı-yo-rum..
hayattan saklanıyorum...
Kış nedir biliyorum artık...
Gülmeyi unutsam da hatırlıyorum gülüşlerimi...
Bekliyorum...Kışta saklı baharımı.
Bekliyorum tatlı rüzgarlarımı.
Ve ben hala cocugum.

(alıntı)