Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

20 Mart 2012 Salı

( 5N 1K ----mim ) Aşk-ı Züleyha arkadaşımın benide mimlemesiyle buyrun:)))

Sevgili Aşk-ı Züleyham beni mimlemişti ( 5N 1K ) ama ben o hafta rahatsız olduğumdan yapamamıştım sonrasındada işlerden dolayı fırsat olmadı ....tamam tamam biliyorum tembel öğrenciyim sona kalıyorum hep :))))ama inanın siz dostları gerçekten çok seviyorum her ne şekilde olursa olsun kalpler bir olsun diyeyim vede başlayayım meşhur mim olayına......

Not :sayfalarınızı okuyorum uğramadığımı düşünmeyin sakın:)))

Canım arkadaşlarım ben en çok KABE'ye gitmek vede oradaki manevi duyguyu,hazzı yaşamak vede gönül aşkımla başbaşa kalmak isterim fakat benimle aynı duygular içinde olan arkadaşlarım zaten mimlerinde benimde yazacağım şeyleri yazmışlardı onların sayfasında okudum...ayrıca ben çok yer görmek isterim ama hepsini  burda belirtmeye vaktim yok:))) oyüzden ilk sırada olan gelsin......Sevgiler hepinize ♥


NE ?
(isterdim) 


Tabiki başta sakinlik doğayla içiçe huzur,adrenalin:))

 

NEREDE ? 
(olsun bu seyahat)

Saklı kent kanyonu:) Fethiye
 

NASIL ?
(olsun)

Maceralı olsun unutmam imkansız olsun anısı olsun:)yazın tatilde
 

NEDEN ?
Saklıkent

Çünkü doğayı seviyorum merak ediyorum orayı:)

 


 KİM ?
(ile beraber gitmek isterdim) 

Tabiki ailemle birlikte gitmek isterdim:))başka düşünülebilirmi?
 

Züleyham çok teşekkür ederim canısı geç oldu ama sonunda oldu yani:)))))mucksss♥

0 yorum: