Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

26 Mart 2012 Pazartesi

__Gül__

❤❤❤ AŞK BAĞININ GÜLLERİ❤❤❤
❤❤❤█████_██_███❤❤❤❤❤
❤❤████__████_███❤❤❤❤❤
❤███____████__███❤❤❤❤❤❤ 
❤███_███___██__██❤❤❤❤❤❤
❤███__███████___███❤❤❤❤
❤❤███_████████_████❤❤❤
❤█_██_███████__████❤❤❤
❤██_____████__████❤❤❤
❤██████_____█████❤❤❤
❤❤███████__████❤❤❤
❤❤❤❤████ _██ ❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤ Ne bülbül olmak kolay,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤ Ne de Gül olmak.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤ Bülbül olmayı seçtiysen,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤ Bir ömür yanacaksın.!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤❤Gül olmayı sectiysen,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤❤❤ Bir ömür solacaksın.!
❤❤❤███_█_❤❤█❤❤❤❤❤❤
❤❤█████❤█❤█❤❤❤.████❤
❤❤██████❤█.█.❤❤██████❤
❤❤❤████❤❤█❤❤█❤█████❤
❤❤❤❤██❤❤█❤█❤❤❤████❤
❤❤❤❤█❤❤█❤█❤❤❤❤███❤
❤❤❤❤❤❤❤█❤❤❤❤❤❤██❤
❤❤❤❤❤❤█❤❤❤❤❤❤❤█❤
❤❤❤❤❤█❤❤❤❤❤❤❤❤❤.

 

Gül Elinde Tutmasını Bilenindir Onu Soldurmadan Sevenindir Gerçek Seven Dikenini Gören Değil Yalnız Rengini Görmesini Bilenindir ...

 

Ömrünü geçirsede; GÜL'lerle bahçıvanlar, yeryüzünde bir GÜL'ü, diğer GÜLden daha iyi kim anlar...?
 
 

Karakter GÜL ise, şan ve şeref o GÜLÜN gölgesi gibidir; biz hep gölgeyi düşünürüz oysa gerçek olan GÜLÜN kendisidir!

 
 
 

Ellerle o zevk etti, ben ateşlere yandım,
Çektim o kadar cevr-ü cefâsın ki usandım,
Derlerdi kabul etmezdim, şimdi inandım,
Gül yağını eller sürünür, çatlasa bülbül...

 

YAZIM GÜL, GÜZÜM GÜL, KIŞIM GÜL.
HAYAT BANA SANKİ GÜL ORTASI.
AŞIM GÜL , İŞİM GÜL , YAŞIM GÜL.
ÖLÜM BANA SANKİ GÜL SOFRASI.
 
GÜL MASALI , GÜL GONCASI , GÜL SEVDASI.
GÜLE DAİR NE VARSATOPLAYIN BAHÇELERDEN.
GÜL PEMBESİ , GÜL DAMLASI , GÜL DUASI.
AVUÇ , AVUÇ SÜZÜLSÜN SİNELERDEN ...
 

0 yorum: