Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

26 Mart 2012 Pazartesi

_Gördüğün Kadar Vardım, Baktığın Yerde.._

 
_Gördüğün Kadar Vardım, Baktığın Yerde.._ 
 

Bütün Kapılarımı Kapatmaya Hazırlanıyorum Gönlümün.

Kimliğimi Hediye Edip Bu Şehre,

Her Bir Adımımda Anıları Sürükleyip Ardımdan Ve Rotamı da Ekleyip Nabzıma Gidiyorum.

Mutlu Günlerin Gelmesini Bekleyen Çehremdeki Çizgileri Siliyorum.

 Ceplerimi Dolduruyorum Yedekteki Acılarla.

Her Sabah Yüzümü Yıkadığım Tavana Asıyorum Hayallerimi.

Ansızın İçime Düştüğün Günden Beri Ayakları Burkuldu Ömrümün.

Ve Ben Her Gün Bir Daha Ölmek İçin Uyanır Oldum Uykumdan.

Paslandı Gözlerim.

Sen Kendin İçin Kal Yar Ben Senin İçin Giderim.

Bu Defa Sürgünlere Giden Yüreğime Bedenimi de Eklerim.

 

 
 
 

Bir sabah çıksam kaybolsam.Dönmesem kalsam anılarda..

Başımı koyduğum her yerde, secde edilen O'dur
Dört köşe ve altı bucakta tapılan O'dur.
Bağ-bahçe, gül-bülbül, sema, sevgili;
Bütün bunlar hep bahane; asıl maksat olan O'dur.

 
 
 

 

GEÇİLMEZ Bu kapıdan kol ve kanat kırılmadan geçilmez; Eşten, dosttan, sevgiliden ayrılmadan geçilmez. İçeride bir has oda, yeri samur döşeli; Bu odadan gelsin diye çağrılmadan geçilmez. Eti zehir, yağı zehir, balı zehir dünyada, Bütün fani lezzetlere darılmadan geçilmez. Varlık niçin, yokluk nasıl, yaşam...ak ne, topyekün? Aklı yele salıverip çıldırmadan geçilmez. Kayalık boğazlarda yön arayan bir gemi; Usta kaptan klavuza varılmadan geçilmez. Ne okudun, ne öğrendin, ne bildinse berhava; Yer çökmeden, gök iki şak yarılmadan geçilmez. Geçitlerin, kilitlerin yalnız O'nda şifresi; İşte, işte o eteğe sarılmadan geçilmez! ......

 
 
 

‎80 sene puta tapan bir kisi bir ölümüne yakın derde duşmus butun putlarina gitmiş care istemiş byok ses gelmemiş.. sonra dönmüş el açmış ya ehad demiş..... ehad olan ALLAH buyur ey kulum demiş... melekler ya rabbi o sana hic iman etmedi.. şimdi derdi çaresiz oldu da sana el açtı sen o sana bir defa ehad dedi sen buyur ya kulum dedin.. bunun hikmeti nedir... ALLAH buyurdu bende eger o putlar gibi sussaydım o putlardan ne farkım olurdu.. .... o kulum bana el actı ya ben onu bağışladım.... ALLAHU EKBER....

  

Gördüğün Kadar Vardım, Baktığın Yerde.. Dinleyebildiğin Kadar Konuştum Aslında.. Anlayabildiğin Kadar.. Anlattım Herşeyi, Şimdi Susabildiğim Kadar Susuyorum Ve Aynı Oyunu Oynuyorum.. GÖRMEDİM ''.. '' DUYMADIM ''.. '' BİLMİYORUM' '!!

  

Heyhat !...
Mum gibi erimiyorsa insan "yanıyorum" dememeli;
Yanmaktan korkuyorsa kişi "aşk kapısı"ndan girmemeli...
Ya "kor yürekli" olmalı insan 
Ya da kor barındıracak kadar "yürekli"..
 
 

Bir
sevda düşlemesi gibidir aşk !... Yanmaktır bir gülün kırmızısında... 


Türküler yakmaktır sevgiliye... Gün batımlarında tutulan sevdaları gün


doğumlarında aramanın adıdır aşk... Seherlerde bülbülün yanık 


nağmelerinde gül hasreti çekmektir...

 

Güle rengini veren, yüreğini 

 

... veren bülbül olmaktır aşk... Aşk... Kar beya...zı


vefalar saklar bağrında ama sonu "kaf" la biten, "aşk" ta kalb 


vardır... Çünkü Kaf, kalbidir aşkın... Aşkın kalbini çıkarıp aldığınızda


geriye "aş" (k) kalır, ceset kalır, madde kalır....

0 yorum: