Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

1 Mart 2012 Perşembe

Ya Nebi ! şu halime bak ... nasıl ki bağrı yanar, gün kızınca sahranın, benimde ruhumu yaktıkça yaktı hicranın.




gözyaşı esiri olan , sevgiliye duyulan , sevgimin en derininde bulunan sevdam..
sen bu bedenin damarlarında gezen damla damla kansın..
seninle yaşam bulur ruhum , seninle hayata döner gözlerim..
sen bu yüreğin sevgisine düşen en güzel aksın..
seninle yüreğimin sevgisi,hayatımın sevgisi,mutluluğumun sevgisi..
tıpkı saf ve duru bir karın simgesi , senin gönlüme düşürdüğün ak ile..
sen bu gönlün kıyılarına düşen sevdasın
bu sevda ne hayat ne özgürlük nede yürek sevdası
bu sevda gerçek sevgiliye duyulan sevgiyle yoğrulan bir mutluluk mayası..
yüreğim nerede :/ sen yüreğimde nerdesin, ey sevgili..
ilmek ilmek gönlüme işlenen, göz kamaştıran güzellik sembolüm..
bitmez tükenmez bir senin sevgin yüreğimde..
bir senin adın düşürmediğim dilimde..
bir senin aşkın dolu dolu tüm ömrümde..
sana verdim gönül güvercinimi..
sana uçurdum tebessüm kelebeğimi
kondurdum el-emin olan ismine..
senin için ağlayan kütüğüne kondurdum..
dindirir misin gözyaşımı ey sevgili..
doldurur musun sevdanla gönlümü..
sen sevdirme, sensiz güzel olmayan güzellikleri..
sen sevdir sana dair hayatımda anlam bulan
ve yüreğime tek tek düşen cemrelerini...

( S. A .V )

اللهم صلى على سيدنا محمد و على آل سيدنا محم

6 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

doldurur muusn sevdanla gönlümü...
söyleyecek söz bulamıyorum...
çok güzel yazıyorsun....................
kelimenin bittiği yerdeyim....
sevgiler canım...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Allah razı olsun şirinem senden ve tüm okuyanlardan inşallah Kevser havuzunun başında toplananlardan oluruz hepimiz burda nasıl bulmuşsak rabbim ordada buldursun dostlarımızı sevdiklerimizi...aminnnn

gonul_kalemi dedi ki...

Lahuti demler,dalıp gidiyorum...
benimle geL...
yollar boyu hüzün yağıyor gökyüzü biliyorum... belki bir ağaç buluruz altında efil efil rüzgar çalar bu efkarı benimle geL vadiler dolusu altın altın sözlerle gideceğim cebimde mücevherlerim.. binbir devası var heybemde düşersen korkmayacaksın benimle..
düşürmeyeceğim değerli ne varsa gönlünde binbir zırh var serde... yemin yemin üstüne...
bu yürekde kervanlar haramiler eylemez bizi..
az gelir serabı hulyası çöllerin bir ebed vurgunluğum var "la yezale.."
hanlar saraylar gözümde harabe..
hazineler desen anahtarı sinede...
zümrüdü anka kıskansın ...
sırrının peşine düşer bencileyin simurgdan geçmiş mefkurem O kutlu "burak "kokusunda pervaneyim... benimle geL...
sahra kumlarının sarsıntılarına rağmen sel olur fırtına olur aldırmadan benimle geL ellerin ellerimde "sevda" dediğine kim engel emreylesin rüzgara Süleyman peygamber karınca ..
hüdhüd selama durmuş....
acziyetim sırtımda kambur bilirim ne çare hoş gör ya hu benimle geL teslim olup geç benliğin senliğin...
menzile varan en kısa yol..
ilahi aşkın saltanatında yıldızları izliyorum ben bir garip yolcu...
O Güllerin Sultanı ,YoL... sen de benimle geL

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler can yüreğine sağlık

serpilce dedi ki...

Defalarca okudum cnmm..yüreğine sağlık:)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

okuyan gözlerine sağlık Serpilim