Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

1 Mart 2012 Perşembe

Bir gece ki / her adımı '' Huu '' her nidası Rasule salat ve selam ... es selâmu aleyke / ya emin-el vahyillah...






SUSKUN SANIYORLAR BENİ; değilim. Anlaşılmadığım ve anlamadığım bir dünyada kelimelere küsüm sadece.

YALNIZ SANIYORLAR BENİ; değilim, kimsenin kalabalığı olmadım ve kimseyide kalabalık edemem bundan sonra dünyamda, bu da benim tercihim.

GÜVENSİZ SANIYORLAR BENİ; değilim. Sadece kendi içimde kendime göre bir dengem var, ve bir daha kırılırsam toparlanamama endişesi taşıyor yüreğim.

BU YÜZDEN ŞİMDİLİK SADECE KENDİME GÜVENİYORUM.
Anlamakta zorlandığım bir dünyada, anlaşılmayı zaten beklemiyorum...
BEN BÖYLE İYİYİM..




Ve Sabır...

Sessiz sessiz çığlıklarla yakarmaktır Rabb'e, ondan gelenin nasıl taşınacağını bilmektir... İnanmaktır geçmeyecek sanılan en derin sancıların geçeceğine, tebessümlerle dualarla karşılamaktır bu değerli konuğu, sevdalar diyarından geleni sevdalara katmaktır bir nevi... Sarmaktır rahmet pınarının umudunu yüreğe, emanetleri teslim ederken sahibine hissedilen tarifsiz huzurdur ...



bir gece ki / her adımı '' Huu '' her nidası Rasule salat ve selam ...

es selâmu aleyke / ya emin-el vahyillah...


5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim paylaşımların çok güzel,
severek ve zevkle okudum...
sevgiler canım...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler Şirinem öptüm:)

gonul_kalemi dedi ki...

"Andolsun ki Rasûllah'ta sizin için, Allah'a ve ahiret gününe kavuşmayı umanlar ve Allah'ı çok zikredenler için en mükemmel bir örnek vardır" (el-Ahzab, 33/21).
Allah'ın salat ve selamı O'nun üzerine olsun."
Baki selamlar can dua ile....

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler candostum ve aleyküm selam...

serpilce dedi ki...

Ben böyle iyiyim:)) yarap huu..!!