Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

27 Şubat 2012 Pazartesi

__Ahh Hasretim bilsen nasıl özledim ÖMRÛM seni__



__Ahh Hasretim bilsen nasıl özledim ÖMRÛM seni__





Anlat bana gülüm,Diyorsun işte, sana feda ömrüm.Seninle

 

 

vuslatsa ölüm.Ölüm benden korksun be ömrümm

 
 

YoLLarıma sıra dagLar sıraLandı geLmedin ÖMRÜM

 


SaçLarıma yaz baharda karLar yagdı görmedin ÖMRÜM


YıLLar geçti ne haLdeyim kimLerLeyim biLmedin ÖMRÜM

 


Hazana yoLdaş oLdu cahiL ömrüm vayyy...


Sevdaya düştü gitti "ömrüm" ömrüm...


Bir kuştu uçtu gitti "ömrüm" ömrüm...

 


 

DüşLerimi Görün öyLeySe . . 

 


Sevdiğinizi Benim Gibi Sevin . . 

 


GüLün Hep GüLdükLerime .. 

 


SıkıySa öLün BakaLım . . 

 


Her Gün öLdükLerime . .



10 yorum:

serpilce dedi ki...

yüreğine sağlık cnm benim çok güzel:) mucksss

gonul_kalemi dedi ki...

"Hicran yağmurlarından sıyrılıp ötelerde kendimi aradım, bulamadım… "

Adsız dedi ki...

Yüreğine sağlık hazanım sevgiler öpüyorum

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler Sayanım, candostum,Serpilim:)))

bendende sana muckss Serpilim

Gurme Şirine dedi ki...

CANIM BENİM YİNE MUHTEŞEM YAZMIŞSIN...
RESMEN KELİMELERİ, CÜMLELERİ YERİNDEN OYNATMIŞSIN...
BLOG AĞLADI BEE
SEVGİLER CANIM.........

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

sevgiler Şirinem:)))öptüm canım

Uykucu dedi ki...

hımmm tam tetamatiyle olmuş :)

sevgiler hazancım ;)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Uykucumda gelmiş şirineler çoğalmış:))teşekkürler canım sevgiler benden

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Yüreğine sağlık hazan, her gün ölmek nasıldır iyi bilirim. Hikayenin devamını da en kısa aman da yazacağım inşaALLAH. Sevgiler..

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler Züleyha....bekliyorum hikayenin devamını sevgiler benden