Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

20 Şubat 2012 Pazartesi

__Sen yine sükutu giyin yar! ..__

 


Sen yine sükutu giyin yar! 
Dilersen hiç konuşma. 
Ben kelamlarımı çürüttüm yolunda. 
Çarpsada bir tokat gibi yüzüme, her harfi yoluna heceledim. 
Ve bilesin üstüne aşkı giydirdiğim, 
Söz verdim ben bu yüreğe, 
Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim....

 
 

 Gönül dedi: Ben neyim ki, bir damla sadece;
Ben nerde, görmediğim koca deniz nerde!
Böyle diyen gönül denize kavuşunca
Baktı kendinden başka şey yok görünürde. ÖMER HAYYAM..

 

  

 

İçime yağan bu yağmurun sızlattığı iki çift gözüm var..Ve nedenini bilmediğim çokça sancılar...
Esmeyen rüzgar,kıpırdamayan dallar..Suskunluğumdan gelir bu içimdeki fırtınalar....

Kapattım gözlerimi hadi bir an önce geçsede,yine başlasam bitmeye..
Geç kaldım..

Yan dedin yandım..... 

10 yorum:

Adsız dedi ki...

nedenini bilmediğim çokça sancılar var içimde
suskunluğumdan gelir bu içimdeki fırtınlar...
çok güzel zevkle okuyorum bütün yazılarınızı yüreğinize sağlık..

gonul_kalemi dedi ki...

Geldiğinde,
Ayrılığın, hasretin yarası kanıyordu
Yüreğimin küçük avuçlarında.
Hala kor yangınlar vuslata hasret bir yürek vardı
Öksüz sevdanın dipsiz uçurumlarında.
Hüküm giymiş kelimelerim susuyordu
Uykusuz gecelerin sabıkalı sabahlarında...Muammer'ce..:)

Murat Mesut dedi ki...

çok güzeldi yine

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel yazmışsın canım ellerine sağlık...
sevgiler...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı ...sizlerin okuyan gözlerinize ve hisseden yüreklerinize sağlık...

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

"Yine başlasam bitmeye, geç kaldım.." Yüreğine sağlık Hazan Mevsimi..

serpilce dedi ki...

Hazanım yüreğine sağlık:)) yine çoook güzel:)

Adsız dedi ki...

NE DESEM HAZANIM ÇOK HARİKA YÜREĞİNE SAĞLIK :))

Naliya dedi ki...

teşekkür ederim sevgili hazanım çok güzellll hayranlıkla okudum. sevgilerimi bırakıyorum ..

aslı dedi ki...

tadı damağımda kalanlardan yine yüreğine sağlık