Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

27 Şubat 2012 Pazartesi

AŞK KALEME DEĞİNCE - VII



AŞK KALEME DEĞİNCE - VII


Kendi gönlümün karanlığında ve kendi kalabalığımda kaybolmuşken, ruhumun dehlizlerinde ayak seslerini duydum. Avuçlarında yüreğin ve bir tutam beyaz ışıkla çıkageldin sen. Beyazlar içerisinde mitolojik bir kahraman kadar etkileyici, bir o kadar da karşı koyulmazdın. Hiç düşünmeden tuttum uzattığın ellerini.

Karanlığa aşina gözlerime ışık oldun. Hüzme hüzme yüreğime doldun. Küçük bir çocuğun annesinin eteğine yapışması gibi, dört elle sarıldım sana. Ve karanlıktan korkması gibi bir yetimin, korktum sensizlikten. Gözlerimi gözlerine çiviledim. Yüreğini alıp kutsal bir emanet gibi koydum yüreğimin yanına.

Ve yürüdük.

Düştük, kalktık, çetin engeller aştık. Ardımıza hiç bakmadan yarına türkü gülüşümüzle yürüdük ve direndik. Menzilsiz bir yol, vuslatsız bir sevdaydı bizimkisi. Beklentisiz, umarsız, çıkarsız ve kuralsız. Pervanenin kendini ışığa atması gibi. Yandık sevdanın narında.

Ne çok ağladık seninle
Ne çok güldük
Ne çok yaşadık seninle
Ne çok öldük

Ne uzun bir yol. Ne kısa bir yolculuk.

Ve şimdi yoksun.

Yüreğimde hasretin, cebimde bir avuç düş tohumu ve dudağımda öksüz bir türkü ile bir başına kalakaldım.

Bu hasret,
Bir nehrin
İnsanı yutması
Ve yahut
Kardan adamın
Kor ateşi
Tutması gibi
Biliyorum eritecek beni
Damla damla
Kim bilir
Belki alışırım zamanla…


Ben seni mi sevdim,
Seni sevmeyi mi?
Ben seni mi özledim,
Seni özlemeyi mi?
Ben seni mi arzuladım,
Seni arzulamayı mı?

Bilmiyorum.

Sensiz ne yapacağımı da bilmiyorum. Belki de bilmek istemiyorum.

Ne yüzler gerçek bu hayatta
Ne verilen sözler
Ne yeminler
Ne de o yeşil gözler
Geceler
Seni düşündüğüm kadar
Uzun olsaydı
Bil ki;
Güneşe hasret kalırdı gündüzler.



16 yorum:

yusufum dedi ki...

".../Geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı, bil ki güneşe hasret kalırdı gündüzler" Tuttum bu dizeyi :) İzin verirseniz face de bu dizeyi imzanızla birlikte paylaşmak istiyorum. Teşekkürler Hazan Hanım.

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

paylaşabilirisiniz tamam:)) teşekkürler Yusuf bey...selamlar.

gonul_kalemi dedi ki...

""Sustum......
Ve sen gene suskun saatlerimde geldin...
Yar....
Sensiz geçen her an biraz daha zorlaştıracak..!!
Sen(ses)sizliğimi...!
Vuslatım vuracak ayrılık perdelerine...!
Semaha kalkacak yüreğim...
Terennüm edecek,sensizliğime..!
Her gece...! Muammer'ce" Yüreğine sağlık can :)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Teşekkürler Candost....seninde yüreğine sağlık..

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim çok güzel yazmışsın,
ifadeler, tonlamalar harika...........
ellerine sağlık...
sevgiler...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler şirinem :)))muckss

serpilce dedi ki...

Çok güzeldi cnm zevkle okudum:)) mucksss:)) sevgiler cnm..beni çok sevmwe düşünmede göreyim:))):D

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Canımsın Serpilim seni ansıl sevmem....aklımdasın ...lades gibi:)))mucksss

Adsız dedi ki...

Bu hasret bir nehrin insanı yutması ve yahut kardan adamın kor ateşi tutması gibi biliyorum eritecek beni damla damla kimbilir alışırım zamanla zamanla alışır insan yüreğie sağlık hazanım çok güze yazmışsın sevgilerimle

sairinbahcesi dedi ki...

hazan mevsimim cansin yuregine saglik..

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler Sayanım okuyan gözlerine sağlık

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Çiçeğim sende cansın öpüyorum tatlım muckssss:)

Naliya dedi ki...

ne güzel sözler yüreğine sağlık sevgili hazanmevsimi..sevgilerimi bıraktım arkadaşım ..

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

NALİYAM TEŞEKKÜRLER CANIM SEVGİLERİ ALDIM BÜYÜTTÜM KOCAMAN OLARAK GERİ SANA SEVGİ DEMETİ OLARAK YOLLUYORUM MUCKSSS

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

"Ben seni değil senin beni sevebilme ihtimalini sevdim" demiş şair. Yine kalmin aşka değmiş Hazan.. Yüreğine sağlık.

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler Nursalkımım canım benim okuyan gözlerine hisseden yüreğine sağlık sevgilerrrr muckss