Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

27 Şubat 2012 Pazartesi

__Güvercin eyledim yüreğimi __

Sevgilim yar'alarıma tuz sepeledi, unutmıyayım onu hep

 

anayım diye.

 

Oh ne hoş etti, her anımı onunla etti.

 
 

Yarasına tuz basılmış bir kuşum


Sanaydı son sabrım, son uçuşum

 

Bakışın namluydu dillerin kurşun

 


İşte öldüm


Daha vuracak mısın?

 



Güvercin eyledim yüreğimi

 


Göğün mavisine boyadım


Açtım kapıları sonuna kadar


Sana yolladım


Daha duracak mısın ?

 



Bahar eyledim gözlerimi


Hüzün duruşunu sakladım


Canımı yaksan da nereye kadar


Külümü yandım


Daha yakacak mısın ?

 



Eşkiya eyledim yüreğimi


Gecelerine durdum


Gözyaşım süzüldü sabaha kadar


Sana beni sordum


Daha susacak mısın ?

 



Ez yüreğimi ellerinin içinde

 

Bu ayrılık “senin suçun” de


Kaç kere sabahın üçünde


Götürüldüm asıldım


Daha asacak mısın ?

 



Kanasın içimde eski bir yara 


Vuslat kalsın başka bahara 


Güvercin yüreğim bir kere daha 


Ölmeye kaldım 


Daha atacak mısın ?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Vuslat başka bahara:((

gonul_kalemi dedi ki...

"bir düşün kanadından düştüm
yaralıyım...!
gelme üstüme.
sana kırgın değilim,
suç senin değil..!
seni elinden tutup getiren yağmurun...
yağmurun aklına uyduğum için,
bende suçluyum...!!
bu aşkı kabul etmeyecektim..
ben ne bilirim aşkı..!!
ben senide bilemedim zaten
hep düş olarak kalacaksın sen
kanadından düştüğüm düşüm..
Muammer'ce...."

Murat Mesut dedi ki...

çok beğendim..gerçekten çok güzeldi

Adsız dedi ki...

Kanasın içimdeki eski bir yara vuslat kalsın başka bahara hazanım o zamanda ömür bitiyor öptüm canım sevgiler

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Ömür bitiyor haklısın Sayanım ama işte nedense vuslatlar hep başka bahara kalır olsun varsın eyvallah onada razıyız.....

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Teşekkürler Murat:) ,teşekkürler Katre.....