Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

16 Şubat 2012 Perşembe

AH ŞİRİNEM:)))BENİ MİMLEMİŞ

MİMLENDİM.............................

Merhaba BLOGSPOT.COM üyeleri sevgili Şirinem  beni mimlemiş o yüzden şimdi cevaplıyorum ve  teşekkür ediyorum... 

1-Sence çok anlamlı bir söz?
Balığa, denizden başkası azaptır. Hz.Mevlana

2-Makyajında olmazsa olmazın?
Hergün makyaj yapmam ama illaki nemlendirici kremimi sürerim sürmeden çıkmam:)makyaj yaptımı çok değişiyorum kıskanç eşim hergün yaparsam kıskanıyor daha genç gösteriyormuşum ozaman:)makyaj ürünlerim karışıktır şu günlerde avon ağırlıklı ama ruhum gibi onlarda değişim içinde olur:)


3-Uyguladığın güzellik tüyosu?
Nemlendirici akşam ve gündüz kremi,göz kremimi sürerim (fresh look ürünleri)
4-En sevdiğin çiçek?
Gülü severim çünkü sevgililer sevgilisinin çiçeğidir benimde çiçeğimdir:)
5-Nefret ettiğin bir şey?
İstemediğim konularda ısrar edilmesi ve yalan söylenmesi ....yalanı yakalayınca kim olursa olsun biter benim için.
6-En çok sevdiğin iltifat?
Çok zekisin,mükemmelsin denilmesi :))))ben ikizlerim herhalde mantık bizde önde  .....egoistmi oldum ben ya şimdi....ama ne yapayım buda huy işte...ama geneldede bu iltifatlar yapılır birde yaşından genç görünüyorsun demeleri hoşuma gidiyor....:)))))))))
7-Favori Kitabın?
Elif Şafak-Aşk.... unutamayacağım bir anı bıraktığı için...
8-Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Kendime benzerim:)))ama bilmem benim çocuklar biraz HADİSE'ye benzetmişlerdi geçen yıl....
9-Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün?
Oje....güzel görünse bile nedense tiksinti uyandırır bende.
10-Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürün?
Parfüm. Dolce Gabbana the one...çok severim bu kokuyu


Sevgili Şirinem tekrar çooooook teşekkür ederim :))))) Herşey gönlünce...
Kimi mimlesem bilmemki sen mimlemişsin herkesi zaten bende Serpili mimleyeyim unutmuşum şimdi şairinbahçesinide ekliyorum mimlisin şekerim:)
kolay gelsin:))))

12 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim sonunda döndün demek hoşgeldin sefalar getirdin özlettin kendini,
cevapların çok iyiydi tekkrar çok teşekkür ederim ...
sevgiler...

Murat Mesut dedi ki...

ojeyi ben de sevmem,Allah kırmızı tırnak yaratsa kadınlar beyaza boyardı derim:)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

HOŞ BULDUM CANIM:))RİCA EDERİM ARKADAŞLARIMIN İSTEKLERİ ÖNEMLİDİR BENİM İÇİN ....YA ŞAİRİN BAHÇESİNİ UNUTMUŞUM BEN MİMLEMEYİ DUR MİMLEYEYİM:)

serpilce dedi ki...

çok güzel olmuş kızlar:)

serpilce dedi ki...

......

sairinbahcesi dedi ki...

canim cok guzel olmus guzem dostun herseyi guzel olur tesekkur ederim sizlere :)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

şimdi sıra sizde Serpilim vede Çiçeğim:)))sizde cevaplayın bakim hadi...

sairinbahcesi dedi ki...

canimsin ayni sorularimi :))

sairinbahcesi dedi ki...

canim yaa kopyalayamadim sorulariki ben nasil olacak :)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

evet aynı sorular ben sana mail attım hotmaile:)))ordan cevapla sayfanda yayınla

close2u dedi ki...

küçükken anket defterlerimiz vardı.onları hatırlattı bu haliniz:)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

ana kim gelmiş :)))close2u kız cadı nerelerdeydin ha yandın şimdi senide mimledim sende cevapla soruları bakim...:)))))hoşgeldin cantanesi