Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

1 Mart 2012 Perşembe

Aşk yolunda mum gibi eriyenler , amber gibi güzel koku saçarlar ....




Haydi Ey Ab–ı Hayatım olan AŞK ...
Bir nağmeye başla da beni şevkle heyecanla değirmen taşı gibi döndür.
İnsaf et ey kişi , bir saman çöpü bile rüzgâr etkisi olmadan hareket etmezken Dünya nasıl olur da etki eden bulunmadan kendi kendine döner ?
Dünyanın her cüzü , her parçası âşıktır aslında.
Her atomun içine bir AŞK ateşi düşmüştür de döner durur.
Her parçası bir buluşma sarhoşudur varlığın.
Fakat onlar sırlarını sana söylemezler.
Çünki sır layık olandan başkasına söylenmez.
Eğer şu gökyüzü Aşık olmasaydı, göğsü gönlü böyle saf ve lekesiz olur muydu? Eğer güneş de Aşık olmasaydı onun yüzünde bu parıltı bu ışık bulunur muydu ? Yeryüzü ve dağ Aşık olmasalardı her ikisinin de gönlünde bir ot bile bitmezdi.
Eğer deniz Aşktan habersiz olsaydı böyle dalgalanabilir miydi
Çırpınıp durur coşar köpürür müydü ?
Ey insan , Sen de Aşık ol , Aşkı tanı.
Vefalı ol da Vefa bul ..

14 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

çok beğendim çok süper
okudukça okumak istedim...
tekrar tekrar ...........
eline emeğine sağlık canım...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

yüreciğine sağlık şirinem:))))

Adsız dedi ki...

Eğer deniz AŞKTAN habersiz olsaydı böyle dalgalanabilirmiy di yüreğine sağlık öptüm hazanım sevgiler

Murat Mesut dedi ki...

Salih rüyalar da öyle..sır'dır..Birilerine söylenince geri çekilir..göremezsin uzun süre..Kalemine bereket Hazan

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkür ederim Murat ...evet aynen öyle gördüğüm rüyayı anlattım bir daha göremiyorum:((((

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Teşekkür ederim sayanım bende öptüm:)

Naliya dedi ki...

ey insan ,sende aşık ol,aşkı tanı.vefalı olda vefa bul :)) sevgilerimle sevgili hazanım :)) yüreğine sağlık

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

okuyan gözlerine sağlık naliyam:))sevgiler

VuslaT dedi ki...

senide mencaleyide daha doğrusu tüm mevlana severleride seviyorum. sağol..

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

VuslaT'ım çok teşekkürler bende bende Allah için seviyorum sizleri

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Aşk.. Yağan kar taneleri bile aşkla buluşuyor toprakla.. Ve aşktan eriyor..

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Evet Züleyha aşktan eriyor kar taneleri ,,,,teşekkürler

serpilce dedi ki...

Hayırlı cumalar hazanım:))Allah gerçek aşkı bulanlardan eylesin:)

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Amin Serpilim...hayırlı cumalar