Pages

Subscribe:

CEVŞEN DUASI

B

8 Mart 2012 Perşembe

AŞK KALEME DEĞİNCE - VIII




AŞK KALEME DEĞİNCE - VIII

Tuhaf bir ruh hali içerisindeyim. İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Öyle ki; can yoldaşım defterimle bile, hasbihâl etmeyeli haftalar oldu neredeyse. Kalemime küskünlüğümde bu yüzden olsa gerek. İçimden gelmiyor yazmak. Ve bunun için zorlamıyorum kendimi.

Düşünüyorum da çoktandır kendimle de konuşmuyorum ben.Şarkı da söylemiyorum yürürken eskisi gibi. Oysa hiç susmazdım. Mağlup bir kumandan gibiyim. Mağrur ama yorgun. Ve sensizliğin, ıssızlığın istilasında tüm bedenim.

Sanırım bugünlerde yaptığım en iyi şey okumak ve düşünmek. Sürekli okuyorum. Susuzluktan çatlamış dudaklarıyla çölde yürürken bir vahaya rastlayan biçare gibiyim. Hani suyu kana kana içer ve içtikçe daha da susar ya.

Okudukça daha çok acıkıyorum kitaba. Daha çok okumak, buna daha çok zaman ayırmak istiyorum. Kitap arsızıyım desem yalan olmaz. Belki de yokluğunun sızısını, iki kapak arasında sunulan yürek çığlıklarıyla dindirmek istiyorum.

Aslında bir hazırlık bu. Bir seyyahın, uzun bir seyahate çıkmadan önce çantasını hazırlaması gibi, bende önce biriktiriyorum ve özümsüyorum. Sonra yazacağım.

Söz yazacağım, anlatacağım...

Ben ki, solmuş sloganlar gibi duvarlara değil, yüreklerde kaybolacağım çığlık çığlık.. Yaslayıp geceye alnımı haykıracağım yürekten.

Söz yazacağım…

Kanlım gibi yakama yapışan sensizliği
Sensizliğin yoldaşı, yareni sessizliği..
Karanlık saçlarıyla üstümü örten geceleri
İnci mercan dizilen yürek çığlığı heceleri

Söz anlatacağım..

Kurşundan ağır, efkar balyası bulutları
Yüreklere cemre cemre düşen umutları
Sabun köpüğü gibi kaybolan hasletleri
Kızılca kıyamet yürek yakan hasretleri

Söz yazacağım

Haraç mezat satılan kutlu (!) davaları
Çilingir sofralarının mezesi “böyyük” sevdaları
Kelli, felli, kravatlı ismi kalıbından büyük adamları
Ve hanımlıktan sıyrılmış, içi boş plastik madamları….

Bil ki, bu arzudur beni ayakta tutan..

Her yüreğin, her bir Arzu` su yok mudur? Arzu, belki bir kızıl elmadır yaklaştıkça uzaklaşan... Belki de bir renkli gölge ardımız sıra gelen.. Ama hayatımızın her safhasında; dününde, bugününde vardır Arzu.. Ve şüphesiz yarınlarda da olacaktır.

Ve muradımız visal değil, vuslatın bir adım ötesidir.

Arzu yüreğe düşen köz
Arzu pırıl pırıl bir çift göz,
Arzu kocaman bir yürek,
Arzu martı kanadında bir düş,
Arzu masum bir gülüş..
Arzu beş duyu, Arzu dört yön...
Arzu bayrak, Arzu vatan
Arzu` dan gayrısı yalan
.....

Söz yazacağım
Anlatacağım bir bir..
Bil ki;
Tutsak edilemez bu nehir
Ve bent tanımaz bu taşkın
Çünkü ben AŞIĞIM..
Çünkü ben AŞK' IM
....

AŞKSA AŞK.....
SEVDAYSA SEVDA...

14 yorum:

gonul_kalemi dedi ki...

"Aşksa aşk Sevdaysa sevda" Can..... "Susar ım Muammer'ce"

serpilce dedi ki...

Çünkü ben aşkım süper cnm benim..yüreğine sağlık:)

Murat Mesut dedi ki...

Kitap okumak yaramış:)

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim nerelerdesin yaa
özlettin kendini :))
kadınlar günümüz kutlu olsun...
paylaşımın çok güzeldi emeğine sağlık...
sevgiler canım...

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Hazan çok güzel yazıyorsun, kalemine sağlık canım.

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Şirinem hastaydım gülüm kaç gündür hala tamadım üstümden ama valla arkadaşlar sağolsun dürtüyorlar bende biraz yazım dedim:)))muckss

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

:)) bilmem yaramışmı acaba Murat

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Nursakımım canım benim çok teşekkür ederim s enin kadar değiliz be gülüm senin kalemin daha kuvvetli bence...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Muammer:)) susma...yaz....Serpilim cansın ...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

Tüm kadınların kadınlar günü kutlu olsun kızlar:))) sevgiler

siyah kuğu dedi ki...

yüreğine sağlık ...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

teşekkürler siyahkuğu

Ayhanca Bakışlar dedi ki...

Selam,öncelikle geçmiş olsun, Aşk kaleme değince köprü olur kağıtla gönül arasında, yazar içteki fırtınaları döker kağıda, güzel bir paylaşım olmuş, kaleminize ve yüreğinize sağlık, Cuma'nız Mmübarek olsun...

HAZAN MEVSİMİNDE..ع شِ ق... dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM AYHANCA BAKIŞLAR,SAĞOLUN...HAYIRLI CUMALAR